2009年3月31日 星期二

農夫歌詞 - 提早單身


提早單身
作詞:農夫 作曲:Jason Rome/Tiffany Cobb/Traci Colleen Hale
編曲:舒文監製:舒文

如果1,2,3愛情就係咁簡單 分手嗰晚 我就唔會係咁喊
如果4,5,6個年頭都仲繼續 咁我間屋 就唔會咁孤獨
如果7,8,9年後都仲未分手 我地已經有 仔女一竇
如果 我地有如果十個如果 唔想再錯 錯過你嚟過

*寧願痛快說句終於要走 沉默勝過你搬出一推藉口
無謂客套放膽鬆開我手 然後各有各揀新的對手
(無謂再對我假裝開不了口)

喂 係我呀 我諗我地兩個 拍咗拖多多少少都有幾年
真係值得紀念 日日見足幾面 都唔係幾厭
但係點解呢個時候 點解你要分手
係咪因為(我想要自由)
定係因為(我都唔想要天長地久)
定抑或因為
(其實兩個人喺埋一齊唔係要D咩結果,最緊要係你同我都曾經愛過)
REPEAT*

與其擔心不如提早單身 喂 又係我呀 我諗我地兩個
其實仲未大透 其實仲未玩夠 我依家明白你感受
其實你同我 除咗你同我 都仲想拖吓其他人隻手
除咗你同我 都仲想試吓同其他人拍拖
而家明白你感受 其實你同我 都仲未玩夠
無謂到最後 唔知點樣開口

你已愛過 我也愛過 有無對錯 無謂分析太多
你我兩個 試過經過 獨自靜坐 然後清楚
REPEAT*WITH( )

係星座 定係你同我 都唔清楚
我 睇得對方太過清楚 由初初握手至到拖手最後分手
由陌生變到瞭解太過瞭解所以陌生 愛得太深 太擔心
與其第日傷心不如大家提早單身
尋日係情人今日係舊情人 尋日係男女朋友
但係我今日仲可唔可以當你係朋友

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。